Daně ve městě

Daně slouží jako prostředek k získání peněz do městského rozpočtu. Netýká se surovin. Všichni hráči, kteří mají nastavené jako domovské město to vaše budou platit tuto daň z práce a z vítězných úkolů. Stejně tak budou platit daně i všechny budovy ve městě. Přehled toho kolik budou budovy na daních odvádět najdete níže.

Daně můžete nastavit na libovolnou velikost, maximálně však 50%. Dbejte ale i na to, že při nastavení vysokých daní klesá produkce surovin ve městě. Efektivita těžby surovin je vyjádřena tímto vzorcem: (100 - [dane])%. Z toho vyplývá, že když nastavíte 0% daň, tak budovy budou těžit na maximum. Když nastavíte daně na 50%, tak budou těžit jen polovinu toho co při nulových daních.

Samozřejmě, že nejde jen o budovy. Čím větší daně nastavíte tím menší motivaci budou mít ostatní hráči aby setrvávali ve vašem městě. Je důležité najít ten správný poměr, kdy budete mít dostatek peněz a současně dostatek surovin.

Peníze z daní jsou připsány vždy jednou denně o půlnoci. Odečítány od hráčů jsou postupně a to tak, že s odečtenými penězi nelze nikterak manipulovat.

Přehled daní jednotlivých budov

Pro výpočet daně se používá tento vzorec:
[Základ daně] * [level budovy] * [Výše daní v procentech].
Tento vzorec se aplikuje na všechny budovy jednotlivě, výsledky se sečtou a jsou zaokrouhleny.

V tabulce jsou pro informaci uvedeny i maximální levely budov a jejich maximální počet ve městě.

Obrázek Jméno Základ daně Maximální level Maximální počet
Obrázek budovy: Hlavní budova Hlavní budova  0  15 50 1
Obrázek budovy: Statek Statek  0  20 20 4
Obrázek budovy: Cihelna Cihelna  0  20 20 4
Obrázek budovy: Slévárna Slévárna  0  20 20 4
Obrázek budovy: Pila Pila  0  20 20 4
Obrázek budovy: Koželužna Koželužna  0  20 20 4
Obrázek budovy: Tkalcovna Tkalcovna  0  20 20 4
Obrázek budovy: Kovárna Kovárna  0  30 30 2
Obrázek budovy: Dílna Dílna  0  30 30 2
Obrázek budovy: Švec Švec  0  30 30 2
Obrázek budovy: Krejčí Krejčí  0  30 30 2
Obrázek budovy: Mág Mág  0  30 30 2
Obrázek budovy: Alchymista Alchymista  0  30 30 2
Obrázek budovy: Klenotnictví Klenotnictví  0  30 30 2
Obrázek budovy: Sklad Sklad  0  15 15 4
Obrázek budovy: Stáje Stáje  0  15 20 2
Obrázek budovy: Cvičiště Cvičiště  0  15 20 2
Obrázek budovy: Lazaret Lazaret  0  15 10 2
Obrázek budovy: Trh Trh  0  40 10 1
Obrázek budovy: Krčma Krčma  0  40 10 2
Obrázek budovy: Kasárny Kasárny  0  20 10 4
Obrázek budovy: Obraná věž Obraná věž  0  10 20 4
Obrázek budovy: Opevnění Opevnění  0  10 30 1
Obrázek budovy: Aréna Aréna  1  50 5 1
Obrázek budovy: Portál Portál  0  10 10 1

Co je nového?

Byla spuštěna oficiální beta verze
27.7.2016

Dnes jsem oficiálně spustil beta verzi hry, která poběží až do oficiálního konce podle nápovědy. Neváhejte se registrovat. Já už na vás čekám. Bronzi :-)

Delší odmlka
18.6.2016

Omlouvám se za delší odmlku ale stěhoval jsem se a měl jsem spoustu jiné práce. Hra je již téměř připravena ke spuštění. Původní plán byl začátkem prázdnin. To mi ale bohužel nevyjde. Náhradní plán je přelom července a srpna. Momentálně ještě musím předělat tutoriál, upravit nápovědu podle nové varianty hry, dále jsem upravil žebříčky a upravil upozornění na nové zprávy a upozornění na příspěvky ve fórech.

Ladím a dotvářím
18.2.2016

Většina chyb je snad už odstraněna. Z velké části jsem změnil uživatelské rozhraní. Mapa je nyní větší a věřím tomu, že mnohé věci jsou logičtěji uspořádány. Změnil jsem generování úkolů na mapě a vytvářím nové věci, které se dají koupit nebo vyrobit.

Města jsou předělána
2.12.2015

Města jsou kompletně předělána. Můžete se podívat na ukázky ze hry ale nová verze hry ještě není vydána. Všechno je potřeba ještě odzkoušet.

Opravujeme chyby
15.10.2015

Během beta testu se objevilo mnoho chyb a nedomyšlených variant. Postupně všechny chyby odstraňuji a ladím. Rozhodl jsem se, že před finálním spuštěním kompletně přepracuji města. Chvíli to potrvá ale bude to stát za to.

Spuštěna uzavřená beta verze
9.8.2015

Dnes jsem spustil uzavřenou beta verzi pro všechny zájemce, kteří se přihlásili do předregistrace. Zároveň byla upravena mapa, nahrány všechny itemy pro postavy i pro jednotky a samozřejmě byly upraveny i některé chyby. Teď je potřeba ještě spoustu věcí odladit ale ostré spuštění se pomalu ale jistě blíží.

Hlavní aktualizace
2.7.2015

Byla opravena celá řada chyb. Byl částečně předělán systém vytváření nových věcí. Upravena správa města a pozměněny dobývací útoky. Z velké části je dokončen tutoriál a upravena nápověda podle všech nových parametrů.

Také jsem aktualizoval tuto stránku s průběhem prací a nahrál nové ukázky ze hry.

Dokončena grafika města
10.6.2015

Dnes byla dokončena veškerá grafika všech budov ve městě.

Vytvoření nových grafických částí
5.4.2015

Byly vytvořeny obrázky mistrů a část jednotek.

Spuštění předregistrací
3.3.2015

Chcete-li se dozvědět kdy bude Armeron spuštěn, tak do políčka nahoře vložte svůj email a až to přijde, tak Vás budeme informovat.

Spuštěn tento web
1.3.2015

Dnes byl spuštěn tento web, kde najdete něco málo o nové webové hře Armeron.